dieta, muz 39 r.

lizbo
Příspěvky: 7
Registrován: stř pro 19, 2018 9:42 am

dieta, muz 39 r.

Příspěvek od lizbo » stř úno 27, 2019 8:52 pm

Ahojte, mam 181 cm, 39 r., celkova hmotnost 103,9 kg, z toho cista hmotnost 75,7 kg. Bazalny metabolizmus 2004 kcal. Nastavil som si jedalnicek na cca 2100 kcal, 220 g bielkoviny, 150 g. sacharidy, 50 g tuky.
Stravu mam dost monotonnu, ale mi to vyhovuje, nemam pocity hladu a hlavne mam
dost energie na trening.
1. Snidane - 100 g. ovsene vlocky, 1 odmerka Iso prime CFM protein, voda,
rozmixujem a vypijem - to snidam v podstate denne cely rok, chuti mi to a
vyhovuje mi rychlost pripravy... :-)
2. Dopo svacina - 50g. ovsene vlocky, protein,
3. obed - kuracie prsia 150 g na grilu, mrazena zelenia (rozne - lahudkova,
zelene lusky, brokolice - na cibulce, cesneku, zampion a na konec dam navrch
rozpustit 10 g. masla)
4. odpoledne svacina - michana vajicka na sucho (4ks), 2 opecene celozrnne
tousty, zelenina - ked mam trening. Ak mam volny den tak si dam cottage syr 150
g a tri opecene celozrnne tousty a zeleninu,
5. vecera - po treningu koktejl SCI MX OMNI MX Rippedcore. Ak mam volny den,
tak si davam rybu - aljasku tresku - filetu a zeleninu k tomu, prip. celozrnny
toust (podla celkovych sacharidov za den)
6. druha vecera - odtucneny jemny tvaroh 250 g.

stredu a nedelu, ked mam volny den, navysim sacharidy na cca 300 g (zvysim objem vlociek, pridam na obed ryzu), trochu uberiem bielkoviny.
Okrem toho davam denne BCAA, rano vit. C, multivitamin s mineralmi,Rybi olej
tbl. Momentale k tomu davam L carnitin, zeleny caj a termo spalovac.
Trening (silovy) mam 4 krat tydenne, denne jazdim na kole do prace a domu,
prip. do fitka odpoledne. Idem takto uz tri tyzdne, 2,5 kila uz zislo a v pase mam minus 1,5 cm. Chcem sa opytat, ci idem dobrym smerom? Bol som sa zmerat na Inbody a nutricna poradkyna mi povedala, ze cele zle, ze strasne vela bielkovin, ze mi staci 1g. na 1 kg a proste cele zle... dost ma to demotivovalo... :-(
Dikes za akukolvek radu....

Uživatelský avatar
supertrener.cz
Site Admin
Příspěvky: 28
Registrován: úte říj 30, 2018 8:58 am
Kontaktovat uživatele:

Re: dieta, muz 39 r.

Příspěvek od supertrener.cz » pon bře 04, 2019 8:48 pm

Dobrý den,

jdete dobrým směrem, akorát bych jídlo malinko zvedl a až poté více utahoval... Klidně můžete jít na 2500kcal, tedy můžete malinko navýšit tuky a sacharidy... Poradkyně je mimo, v dietě je příjem bílkovin 2-2,5g/kg zcela v pořádku ;)
:arrow: Můj Instagram nebo Facebook: supertrener.cz
:arrow: Spolupráce online :arrow: Sestavení jídelníčku :arrow: Osobní tréninky
:arrow: PM nebo ww.supertrener.cz

lizbo
Příspěvky: 7
Registrován: stř pro 19, 2018 9:42 am

Re: dieta, muz 39 r.

Příspěvek od lizbo » ned bře 10, 2019 2:29 pm

vyborne.... dakujem... ;-)

Odpovědět